Nieuws

Bedankt voor uw mening

20 mei 2021

Uw ervaring is belangrijk

In het eerste kwartaal gaf u ons gemiddeld een 8,5 voor het contact aan de telefoon. Het contact via de e-mail waardeerde u gemiddeld met een 7,8. 

Redenen tevredenheid

De belangrijkste redenen dat u tevreden was:

•    Het contact met de medewerker (8,5). U waardeert de manier hoe we u te woord staan, onze deskundigheid en dat we ons inleven in uw situatie.

•    De verstrekte informatie (8,5). U vond de informatie begrijpelijk, volledig en correct.

In sommige gevallen vindt u het te lang duren voor dat u antwoord op uw e-mail krijgt of dat u te lang moet wachten om de gevraagde formulieren te ontvangen. 

Bedankt voor uw feedback. Hier gaan wij de komende periode mee aan de slag.

Dienstverlening verbeteren

Uw mening over uw ervaring met het pensioenfonds is voor ons belangrijk. Zo komen wij te weten waar we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. U ontvangt daarom maximaal een keer per kwartaal automatisch een korte vragenlijst als u via de mail of telefoon contact met ons hebt gehad.