Contact met ons
Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.
(020) 426 63 80
Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen Mijn pensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in Mijn pensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen

Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dat willen we graag oplossen. Neem dan contact met ons op.
- Bel met ons via (020) 426 63 80 van 9:00 - 17.00 uur ma-vr. We proberen u direct te helpen. Lukt dit niet, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
- Of een brief sturen naar Pensioenfonds SNS Reaal, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geeft u alstublieft ons de volgende informatie:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Lees hier hoe wij uw klacht verder behandelen.
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en persoonlijke wijzingen zoals een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente.
Een ander e-mailadres of rekeningnummer kunt u doorgeven in Mijn pensioen via Mijn gegevens. Hier kunt u ook documenten direct uploaden naar onze afdeling Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!
Videobellen
Hebt u een vraag over uw pensioen of de keuzes die u kunt maken als u met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.

Uw rekeningnummer kunt u direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet u wel inloggen met DigiD met SMS-controle
Onze formulieren staan onder documenten.
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen.
Dit kunt u per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.
Blijf op de hoogte via de digitale nieuwsbrief
Meld u bij Mijn gegevens onder Mijn pensioen aan voor onze digitale nieuwsbrief om actuele informatie van uw pensioenfonds te ontvangen. Zo blijft u makkelijk en snel op de hoogte van uw pensioen.
Uw e-mailadres gebruiken wij alleen voor communicatie van het pensioenfonds.