Kom in contact met ons!

Contact met ons

Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

(020) 426 63 80

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen Mijn pensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in Mijn pensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen

sns helpdesk

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dat willen we graag oplossen. Neem dan contact met ons op.

  • Bel met ons via (020) 426 63 80 van 9:00 - 17.00 uur ma-vr. We proberen u direct te helpen. Lukt dit niet, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling. 
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds SNS Reaal, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geeft u alstublieft ons de volgende informatie:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Lees hier hoe wij uw klacht verder behandelen.

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en persoonlijke wijzingen zoals een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. 

Een ander e-mailadres of rekeningnummer kunt u doorgeven in Mijn pensioen via Mijn gegevens. Hier kunt u ook documenten direct uploaden naar onze afdeling Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!

 

Videobellen

Hebt u een vraag over uw pensioen of de keuzes die u kunt maken als u met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.

Vragen

Uw rekeningnummer kunt u direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet u wel inloggen met DigiD met SMS-controle

Onze formulieren staan onder documenten.

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen.

Dit kunt u per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.