Kom in contact met ons!

Contact met ons

Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

(020) 426 63 80

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen Mijn pensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kan je niet inloggen in Mijn pensioen? Stuur dan een e-mail met jouw polisnummer of personeelsnummer naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat je niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen

sns helpdesk
cta videobellen

Videobellen

Heb je een vraag over jouw pensioen of de keuzes die je kunt maken als je met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.

Heb je een klacht? Laat het ons weten!

Ben je niet tevreden? We horen het graag, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Neem contact met ons op via één van de onderstaande manieren:

  • Telefoon: Bel ons op (020) 426 63 80 (ma-vr van 9.00 - 17.00 uur). 
  • E-mail: Vul het online contactformulier in of stuur een e-mail naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
    Let op! Verstuur geen gevoelige informatie via e-mail. Gebruik hiervoor Mijn pensioen. Geef alleen de informatie die we nodig hebben.
  • Post: Stuur een brief naar:
    Pensioenfonds SNS REAAL
    Postbus 123
    1180 AC Amstelveen

Wat hebben we van je nodig?

  • Een duidelijke omschrijving van je klacht.
  • Jouw polisnummer.
  • Jouw telefoonnummer, zodat we, alleen als het nodig is, contact met je kunnen opnemen als we nog vragen hebben.
    We doen ons best om samen tot een oplossing te komen.

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Lees hier hoe wij jouw klacht afhandelen

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoef je niet door te geven als je in Nederland woont. Adreswijzigingen en persoonlijke wijzingen zoals een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. 

Een ander e-mailadres of rekeningnummer kan je doorgeven in Mijn pensioen via Mijn gegevens. Hier kun je ook documenten direct uploaden naar onze afdeling Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!

 

Vragen

Veelgestelde vragen

Jouw rekeningnummer kun je direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet je wel inloggen met DigiD met SMS-controle. Kan je niet inloggen? Geef dan je nieuwe rekeningnummer door via dit formulier.

Onze formulieren staan onder documenten.

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat je niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kan je bij ons een klacht indienen.

Dit kun je per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.