Contact met ons
Op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.
(020) 426 63 80
pf.snsreaal@blueskygroup.nl
Wilt u in uw e-mail uw personeelsnummer en/of polisnummer vermelden?
Wilt u gevoelige informatie aan ons sturen? Gebruik dan de beveiligde omgeving van Mijn Pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen
-
Hoe geef ik een nieuw rekeningnummer door?
Uw rekeningnummer kunt u direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet u wel inloggen met DigiD met SMS-controle
-
Waar vind ik de formulieren?
Onze formulieren staan onder documenten.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen.
-
Hoe geef ik mijn verhuizing naar het buitenland door?
Dit kunt u per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.
Een ander e-mailadres of rekeningnummer kunt u doorgeven via Mijn gegevens. Hier kunt u ook documenten direct uploaden naar Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!
Videobellen
Hebt u een vraag over uw pensioen of de keuzes die u kunt maken als u met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.
Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl met:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.
Blijf op de hoogte via de digitale nieuwsbrief
Meld u bij Mijn gegevens onder Mijn pensioen aan voor onze digitale nieuwsbrief om actuele informatie van uw pensioenfonds te ontvangen. Zo blijft u makkelijk en snel op de hoogte van uw pensioen.
Uw e-mailadres gebruiken wij alleen voor communicatie van het pensioenfonds.