Kom in contact met ons!

Contact met ons

Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

(020) 426 63 80

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen Mijn pensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in Mijn pensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen

sns helpdesk

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dat willen we graag oplossen. Neem dan contact met ons op.

  • Bel met ons via (020) 426 63 80 van 9:00 - 17.00 uur ma-vr. We proberen u direct te helpen. Lukt dit niet, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling. 
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds SNS Reaal, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geeft u alstublieft ons de volgende informatie:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Lees hier hoe wij uw klacht verder behandelen.

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en persoonlijke wijzingen zoals een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. 

Een ander e-mailadres of rekeningnummer kunt u doorgeven in Mijn pensioen via Mijn gegevens. Hier kunt u ook documenten direct uploaden naar onze afdeling Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!

 

Videobellen

Hebt u een vraag over uw pensioen of de keuzes die u kunt maken als u met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.

Vragen

Jouw rekeningnummer kun je direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet je wel inloggen met DigiD met SMS-controle

Onze formulieren staan onder documenten.

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen.

Dit kun je per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.