Kom in contact met ons!

Contact met ons

Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

(020) 426 63 80

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen Mijn pensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kan je niet inloggen in Mijn pensioen? Stuur dan een e-mail met jouw polisnummer of personeelsnummer naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van Mijn pensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat je niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123
1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1
1183 AV Amstelveen

sns helpdesk

Heb je een klacht?

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat je niet tevreden bent. Dat willen we graag oplossen. Neem dan contact met ons op.

  • Bel met ons via (020) 426 63 80 van 9:00 - 17.00 uur ma-vr. We proberen je direct te helpen. Lukt dit niet, dan nemen wij jouw klacht verder in behandeling. 
  • Je kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pf.snsreaal@blueskygroup.nl.
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds SNS Reaal, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geeft alstublieft ons de volgende informatie:

  • Jouw klacht: waar bent je ontevreden over?
  • Jouw polisnummer.
  • Jouw telefoonnummer, zodat we je kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van jouw klacht.

Lees hier hoe wij jouw klacht verder behandelen.

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoef je niet door te geven als je in Nederland woont. Adreswijzigingen en persoonlijke wijzingen zoals een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. 

Een ander e-mailadres of rekeningnummer kan je doorgeven in Mijn pensioen via Mijn gegevens. Hier kun je ook documenten direct uploaden naar onze afdeling Pensioenservice. Dat scheelt weer een postzegel!

 

Videobellen

Heb je een vraag over jouw pensioen of de keuzes die je kunt maken als je met pensioen gaat? Waarbij het handig is om schermen te delen? Maak dan een afspraak voor videobellen.

Vragen

Jouw rekeningnummer kun je direct aanpassen onder Mijn gegevens. Hiervoor moet je wel inloggen met DigiD met SMS-controle

Onze formulieren staan onder documenten.

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat je niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 63 80 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kan je bij ons een klacht indienen.

Dit kun je per brief aan ons doorgeven. Vergeet deze niet te ondertekenen.